ماه آسمون قلبم متینماه آسمون قلبم متین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

تبسم زیبای زندگی متین

اولین عکس های عشقم

1392/8/2 11:30
نویسنده : آبجی فاطمه
243 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

زیبا ترینم این عکس های اولین لحظه ی دیدنت بود که چقدر خوشحال بودم 

همش فکر می کردم نمی تونم تو رو ببینم اون موقعی که رفتیم گل و شیرینی خریدیم تا بیایم و تو رو ببینیم فکر می کردم تا برسیم بیمارستان تو راه تصادف می کنیم و نمی تونم تو رو ببینم یا فکر می کردم خدایی نکرده تو سالم بدنیا نیای و این همه انتظاری که برای دیدن تو کشیدم الکی بوده و حیف شده

حالا مشخصات نی نی ما*

 

محل تولد*قم

بیمارستان*ولیعصر

ساعت تولد*ساعت 10 صبح

روز تولد*دوشنبه

نام پزشک*دکتر دیانت

فرزند*چهارم

و دومین پسر خانواده

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

انجمن پاتوق من و تو
2 آبان 92 14:52
سلام دوست عزیز وقت بخیر
وب عالی دارید
خدا تمام کوچولوهای عزیز زیر سایه پدر و مادر حفظ کنه
دوست عزیز انجمنی دارم خوشحال میشم از بازدید کنید مایل بودید عضو بشید
بیا از من و تو ما بسازیم
انجمن پاتوق من و تو
www.patoghmanoto.ir
به امید روز های بهتر

نه ممنون

مامان نی نی الهه
8 آذر 92 12:44
هم وب قشنگی دارید هم ماشاالله نی نی نمکیی امیدوارم نی نی تون زیر سایه ی پدرو مادرش بزگ بشه